Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

ΑΙΤΗΣΗ-ΕΝΣΤΑΣΗ








Π Ρ Ο Σ

                        Τον ΕΦΚΑ
ΑΙΤΗΣΗ-ΕΝΣΤΑΣΗ
Διεύθυνση Χορήγησης  Συντάξεων Δημόσιου Τομέα

Τμήμα Γ’: Τμήμα  Κανονισμού και Εντολής Πληρωμής Πολεμικών και Στρατιωτικών Συντάξεων
 Κάνιγγος 29 - Τ.Θ. 1116 - ΤΚ  101 10  ΑΘΗΝΑ

Επειδή μέχρι σήμερα δεν έχετε εκδώσει συνταξιοδοτική απόφαση-πράξη επανυπολογισμού της σύνταξής μου, από 1-1-2019, αφορά παλαιούς μέχρι 12-5-2016 συνταξιούχους, εντούτοις μου έχετε καταβάλλει νέα σύνταξη, με μεταβολή της αρχικής με βάση το νέο νόμο 4387/2016 (άρθρα 14,7,8,13).
Κατόπιν των ανωτέρω,  ΕΝΙΣΤΑΜΑΙ: 
Aφενός μεν   για την μεταβολή και    καταβολή της σύνταξής μου, από 01-01-2019, αφετέρου δε  για την  χωρίς προηγούμενη έκδοση, εκ μέρους Σας  της οφειλόμενης τροποποιητικής συνταξιοδοτικής πράξης, κατά παράβαση κάθε έννοιας δικαίου, διαφάνειας και χρηστής Διοίκησης.
Επιπροσθέτως  δε και προκειμένου να λάβω πλήρη γνώση του επανυπολογισμού της σύνταξής μου, αιτούμαι όπως  μου γνωρίσετε, το συντομότερο δυνατό :
1.      Πόσα είναι τα έτη ασφάλισης που υπολογίστηκαν για το νέο ποσό της σύνταξής μου.
2.      Ποιο είναι το ποσοστό αναπλήρωσης που αντιστοιχεί στα έτη ασφάλισης.
3.      Ποιες συντάξιμες αποδοχές έχουν ληφθεί υπόψη ώστε να γίνει ο υπολογισμός της ανταποδοτικής σύνταξης  βάσει των ετών ασφάλισης.
4.      Ποια είναι η προσωπική διαφορά μεταξύ παλιάς και νέας σύνταξης.
5.      Ποιες είναι οι κρατήσεις που επιβάλλονται και σε ποια ποσά.
Τέλος αιτούμαι όπως λάβω ΑΜΕΣΑ, την προβλεπόμενη εκ της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας σχετική συνταξιοδοτική πράξη, επανυπολογισμού της σύνταξής μου, επιφυλασσόμενος για κάθε, σχετικό, έννομο δικαίωμά μου.

ΕΠΩΝΥΜΟ:  …………………………………………….
ΟΝΟΜΑ :      …………………………………………...
ΟΝ.ΠΑΤΡ:   …………………………………………..…. 
ΟΔΟΣ:     ………………………………………ΑΡ:…....
ΠΟΛΗ:  ………………………………………………..….     
ΤΑΧΥΔΡ. ΚΩΔΙΚΑΣ :   ………………………….…..
ΤΗΛ/ΝΟ:   ……………………………………………….
ΣΤΟΙΧ. ΑΣΤΥΝ. ΤΑΥΤ:  …………………………….
Α.Μ.ΣΥΝΤΑΞΗΣ:  ……………………………………
Α.Μ.Κ.Α.:  ………………………………………………       
Α.Φ.Μ.:    ………………………………………………         




ΘΕΜΑ: « Αίτηση- ένσταση»


Αθήνα…………………………………………………..    


Ο /Η  Αιτών





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου