Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

 

 

 

 

Π Ρ Ο Σ

Τον e-ΕΦΚΑ

 

ΑΙΤΗΣΗ-ΕΝΣΤΑΣΗ

 

ΕΠΩΝΥΜΟ:  ………………………………..…………….…. 

ΟΝΟΜΑ :      …………………………………….…………...

ΟΝ.ΠΑΤΡ:   ………………………………………………...…. 

ΟΔΟΣ:     ……………………………..……………ΑΡ:……...

ΠΟΛΗ:  ……………………………………..………………..….     

ΤΑΧΥΔΡ. ΚΩΔΙΚΑΣ :   …………………………..…….…..

ΤΗΛ/ΝΟ:   …………………………………………..………….

ΣΤΟΙΧ. ΑΣΤΥΝ. ΤΑΥΤ:  …..……………….…………….

Α.Μ.ΣΥΝΤΑΞΗΣ:  …………….……..……………………

Α.Μ.Κ.Α.:  ……………………………………………………       

Α.Φ.Μ.:    ……………………………………………………         

 

E-mail : ………………………….………………..………………..

 

 

 

 

ΘΕΜΑ: « Αίτηση- ένσταση»

 

 

Αθήνα    …………………………………………………..



 

Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημοσίου Τομέα/Δ΄  Διεύθυνσης Απονομής Συντάξεων & εφάπαξ Δημοσίου

Τομέα/ Β΄ Τμήμα Απονομής Κύριας Σύνταξης, Επικουρικής & Εφάπαξ /

Τμήμα Σωμάτων Ασφαλείας & Πυροσβεστικού Σώματος

Τμήμα Ενστάσεων & Προσφυγών

Φιλελλήνων 13-15-Τ.Κ.:  10557 ΑΘΗΝΑ


                       Γνωρίζετε ότι, σε υλοποίηση της υπ’ αριθ. 1439/2020 απόφασης του ΣτΕ και των, ν.4734/2020 (άρθρο 33) & ΚΥΑ Φ.11321/37311/1610/2020 (ΦΕΚ4536/Β/14-10-2020), μου επεστράφη για το 11μηνο ( 11-6-2015 έως 12-5-2016), ποσό το οποίο υπολείπεται του δικαιούμενου  βάσει των ανωτέρω, νόμων και αποφάσεων.

Ειδικότερα μου επεστράφη το ποσό των ………..… ευρώ. αντί του ορθού των …….….......…ευρώ. Το  υπολογιζόμενο  ποσό της μείωσης του Ν. 4093/12 δεν είναι το ορθό και έτσι το επιστρεφόμενο ποσό υπολείπεται του δικαιούμενου λόγω*:

O Της διοικητικής μου αποκατάστασης σε μεταγενέστερο  χρόνο, δικαίωση που περιλαμβάνει εν μέρει ή εν όλω, το επίδικο χρονικό διάστημα

O Της συνταξιοδότησής μου κατά το επίδικο χρονικό διάστημα και απόδοσης της οριστικής μου σύνταξης, σε μεταγενέστερη ημερομηνία της 12-5-2016 ή σε ημερομηνία εντός του επίδικου διαστήματος

O  Γενικότερου λάθους υπολογισμού του δικαιούμενου ποσού και συγκεκριμένα ……………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Κατόπιν των ανωτέρω παρακαλώ όπως :

α)  μου καταβληθεί  το επιπλέον ποσό που δικαιούμαι,

β) μου εκδώσετε νεότερο ενημερωτικό σημείωμα που να περιλαμβάνει λεπτομερή υπολογισμό του επιστρεφόμενου ποσού καθώς και

γ) εφαρμόσετε πλήρως την απόφαση 1439/2020 της Ολομέλειας του ΣτΕ, καταβάλλοντάς μου και το ποσό από τις περικοπές των επικουρικών συντάξεων  καθώς και των  επιδομάτων εορτών και αδείας για το ίδιο χρονικό διάστημα ( 11-6-2015 έως 12-5-2016).

 

Ο /Η  Αιτών/ούσα

 

 

(*) Σημειώστε με (Χ) την περίπτωση που υπάγεστε

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου